Wat is een all inclusive vakantie?

Bij Verliefd op All-Inclusive willen we dé community creëren voor liefhebbers van all-inclusive vakanties. Ons doel? Reizigers helpen bij het samenstellen van de perfecte vakantie die volledig aansluit op hun persoonlijke wensen.

Onze missie:

“Het vinden van de ultieme all-inclusive vakantie moeiteloos en zorgeloos maken”

Waarom Verliefdopallinclusive?

Veel reizigers willen gedetailleerd kunnen zoeken en filteren om een vakantie te vinden die echt bij hen past. Toch bieden de meeste websites waar je kunt zoeken en filteren om je vakantie samen te stellen vaak beperkte mogelijkheden: sterrenclassificaties, algemene beoordelingen en een handvol basale filters is waar de consument het mee moet doen.

Maar wat als je op zoek bent naar een all-inclusive vakantie naar een resort met specifieke faciliteiten en zaken. Bijvoorbeeld de ligging aan een zandstrand, de aanwezigheid van een infinity-pool, een swim-up bar en een Italiaans restaurant?

Zoek en filterfunctie

Daar komt Verliefdopallinclusive in beeld. Wij bouwen aan een unieke oplossing voor de reiziger: een ‘deep searchable’ database die we volledig handmatig hebben samengesteld. We voegen hotels en resorts toe en voegen hier meer dan 500 datapunten aan toe. Hierdoor kunnen we reizigers een ongeëvenaarde filterfunctie bieden waarmee ze hun ideale all-inclusive vakantie kunnen samenstellen.

Zo kan er gefilterd worden op meer dan 60 verschillende types restaurants en zijn er allerlei specifieke faciliteiten waarop gefilterd kan worden.

Over de database

Onze database biedt honderden filters waarmee reizigers gericht kunnen zoeken naar hun perfecte vakantie. Dit hebben we mogelijk gemaakt door een eigen database te bouwen, waarin elk hotel en resort grondig door ons wordt gecontroleerd.

Hoe doen we dat?

– We raadplegen meerdere online bronnen.

– We analyseren foto’s en gedetailleerde informatie.

– We nemen direct contact op met hotels.

– In sommige gevallen bezoeken we de resorts persoonlijk om ze met eigen ogen te inspecteren.

Dankzij deze zorgvuldige aanpak kunnen we een uiterst nauwkeurige en hoogwaardige database aanbieden. Zo weten reizigers zeker dat de informatie betrouwbaar is en kunnen ze hun keuze met vertrouwen maken.

De grootste in all inclusive

We richten ons heel specifiek op één type vakantie. Ons doel is om de grootste ‘one-stop-shop’ te worden voor alle informatie over all inclusive reizen in de vorm van inspiratie, entertainment en nieuws.

We weten dat de gemiddelde all inclusive reiziger loyaal aan het concept is, en daarom bouwen we aan een community van mensen die zich aan ons binden. Dat doen we door direct contact met onze fans te onderhouden: Via onze socialmediakanalen, via e-mail en op andere manieren.

De focus voor 2025 ligt in het opbouwen van de database: We willen snel naar een aanbod van 500 hotels en resorts op de voor de Nederlandse markt populaire bestemmingen. Daarnaast blijven we bouwen aan de groei van onze website en doelgroep. Maar we weten dat ook Duitsers, Denen, Zweden, Britten, Fransen en vele andere Europeanen gek zijn op deze formule en voorzien ook internationale ontwikkelingen in de toekomst.

Over ons

Verliefd op All Inclusive is opgericht door Timothy Ferguson, Jeroen Eckhardt en Ingmar Bruinsma. We zijn ervaren internetondernemers en hebben een brede achtergrond in de reissector.

Vullen van de database

In de basis hebben we hulp nodig bij het vullen van onze database. Daarom werken we actief samen met hotels, resorts en touroperators om de datapunten van de hotels makkelijker te verzamelen.

Dat kan zonder een fysiek bezoek en op afstand door middel van gesprekken met personen ter plaatse. Regelmatig gaan een of meerdere teamleden op werkbezoek om hotels helemaal vast te leggen. We brengen een bezoek, doen een visit op de property en leggen alles vast op foto en film. Daarmee kunnen we een zeer uitgebreide resort detailpagina bouwen. Een voorbeeld is te zien via

Toekomstige uitbreiding samenwerking

Het vullen van de database is stap een. In de tussentijd wordt ook hard gewerkt om het aantal bezoekers op de website omhoog te brengen. Het gevolg hiervan is dat we meer zoek en filtergedrag gaan zien.

Samenwerken betekent ook dat we boekingen terug gaan geven aan onze partners. Als onderdeel van de samenwerking zorg je er dus ook voor dat jouw hotel(s) goed zichtbaar en correct vindbaar zijn, iets waarmee we een positieve bijdrage leveren aan het aantal boekingen dat we helpen realiseren.